جی تی ای سلام

ج تی ای سلام

جی تی ای سلام

ج تی ای سلام

​کالاف دیوتی موبایل  

 

بازی Call of Duty: Mobile پس از هشت ماه بیش از ۲۵۰ میلیون بار دانلود شده است

 

نسخه‌ی موبایل بازی محبوب ندای وظیفه در تاریخ ۹ مهر ۱۳۹۸ (۱ اکتبر ۲۰۱۹) منتشر شد و تا به امروز بیش از ۲۵۰ میلیون بار دانلود شده است. سود خالص این بازی برای شرکت‌های سازنده‌ی آن چیزی نزدیک به ۳۲۷ میلیون دلار تخمین زده شده است. براساس اطلاعات شرکت سنسور تاورز، بیشترین سود این بازی و بیشترین میزان استفاده‌ی کاربران از آن در ماه‌های بهمن و اسفند ۱۳۹۸ (فوریه ۲۰۱۹) بوده است.

 

 دومین بازه‌ی زمانی‌که بیشترین سود و بیشترین زمان استفاده از این بازی را به خود اختصاص داده است در زمان شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا (COVID 19) در ماه اردیبهشت و خرداد (ماه می) بوده است؛ زمانی‌که مردم کشور‌های مختلف در قرنطینه‌ی خانگی حضور داشتند. سود خالص این بازی در این دو بازه‌ی زمانی بسیار شبیه به‌هم و چیزی نزدیک به ۵۳ میلیون دلار بوده است. تعداد دفعات دانلود این بازی و میزان سود خالص آن، موفقیت این نسخه‌ از سری بازی‌های Call of Duty را نشان می‌دهد.

سیزن ۱۳ بازی کالاف دیوتی موبایل قرار است که در سال نو میلادی منتشر شود، دلیل بسیاری از مضمون های این فصل از بازی کالاف دیوتی موبایل مربوط به زمستان و کریسمس می باشد.

 

با انتخاب شدن بازی Call Of Duty Mobile به‌عنوان بهترین بازی سال در گوگل پلی تصمیم گرفته‌ایم تا نگاهی به نکات و ترفندهای این بازی بسیار زیبا و پرطرفدار بیندازیم.

 

 استودیو اکتیویژن سازنده مجموعه بازی‌های Call Of Duty با همکاری شرکت بزرگ تنسنت گیمز برای ساخت یک بازی جدید از مجموعه ندای وظیفه شروع به همکاری کرد. حاصل همکاری این دو شرکت منجر به ساخت و انتشار بازی اندروید و بازی آیفون Call of Duty: Mobile شد. در این مقاله همراه ما باشید تا با این بازی زیبا آشنا شوید و نگاهی به نکات و ترفندهای این بازی داشته باشیم.

 

شخصیت‌ها و محیط کالاف دیوتی موبایل همان شخصیت‌ها و محیط‌های معروف مجموعه کال اف دیوتی است. این بازی  دارای سه حالت  چندنفره آنلاین، بتل رویال و زامبی است.

 

 

حالت چندنفره آنلاین کالاف دیوتی موبایل

اولین بخش بازی کالاف دیوتی موبایل چند نفره آنلاین است که شامل رقابت‌های چند نفره مختلفی می‌شود. مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر:

  • Team Deathmatch: در این بخش کالاف دیوتی موبایل به مبارزه با تیم مقابل می‌روید و تیمی زودتر به امتیاز مشخص شده برسد برنده می‌شود.
  • Domination: در این بخش یک محل مشخص را می‌گیرید و در طول زمان آن را در مقابل تیم مقابل حفظ می‌کنید.
  • Search & Destroy: در این حالت یکی از تیم‌ها باید بمب را کار بگذارد و تیم دیگر مانع انفجار بمب شود. البته اگر یک تیم موفق به کشتن تمام بازیکنان تیم حریف شود نیز در بازی پیروز خواهد شد.
  • Frontline: در این بخش به مبارزه با تیم مقابل می‌روید و تیمی که زودتر به امتیاز مشخص شده برسد برنده می‌شود. پس از هر بار مردن در محل مشخص شده‌ای از نقشه به بازی کالاف دیوتی موبایل برمی‌گردید.

این بخش‌ها در نقشه‌های معروف مجموعه Call of Duty قابل بازی هستند و بازیکنان به‌صورت دو تیم پنج نفره یا به اصطلاح پنج مقابل پنج در مقابل یکدیگر قرار می‌دهند. نقشه‌ها شامل نقشه‌های معروف هایجکتد، کراش، کراس‌فایر، سامیت، کیل‌هاوس و نوک‌تاون می‌شوند. نقشه‌های بازی کالاف دیوتی موبایل برای حضور  ۱۰ بازیکن طراحی شده‌اند و بازیکنان رقابت جذاب و مهیجی را با یکدیگر تجربه می‌کنند. اگر شما تازه کال اف دیوتی موبایل را شروع کرده باشید تا قبل از رسیدن به سطح هفت بخش‌های دیگر بازی در دسترس نیست. پس بهترین زمان برای تمرین و افزایش مهارت در بازی همین بخش چند نفره است. این بازی آنلاین است و رقیبان شما ممکن است افراد بسیار با تجربه و مهارت باشند؛ از آنجایی که شما دلتان نمی‌خواهد به‌راحتی شکست بخورید بهتر است در ابتدای کار در بخش VS.AI Practice با ربات‌ها مبارزه کنید تا برای مبارزه با بازیکنان قویتر آماده شوید.

تجربه ای متفاوت را با این بازی تجربه کنید.

در آخر اگر از آن دسته کسانی هستید که از بازی کردن Fortnite و Pubg بر روی گوشیتان خسته شده اید، این بازی می تواند تجربه ای کمی متفاوت را برای شما رقم بزند. عدم وجود بخش داستانی نیز ناامید کنندست و جای خالی آن احساس می شود. در آخر می توان گفت که Call of duty نسبت به رقیبانش کمی و فقط کمی بهتر است و می تواند از این بهتر هم شود. این دفعه اکتیویژن با ارائه یک بازی راضی کننده از سری کال آف دیوتی، توانسته است دل طرفداران را بدست بیاورد.

 

 

آخرین آپدیت یکشنبه 30 آذر 1399
اندروید مورد نیاز 4.3
رده سنی 16+ سال
قیمت در گوگل رایگان
دسته بندی اکشن
نیازمند اینترنت بله
تعداد بازدید 2376237 بار

 

 

         دانلود فایل نصبی بازی با لینک مستقیم - 88 مگابایت

     

        دانلود فایل دیتای بازی با لینک مستقیم - 1740 مگابایت

 

 

با تشکر از شما.

گیم رسانه

sobhan. akbari